Jak pracujeme

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Ukázka mediaplanu

Zde naleznete ukázku možného mediaplanu:

Slevy a formáty jsou v mediaplanu reálné. Definice webů byla vzhledem k uchování bezpečnosti informací omezena. Weby byly přesně naplánovány dle zadání pro cílovou skupinu tak, abychom zajistili klientu minimální překryv uživatelů a maximální účinek a zásah cílové skupiny včetně optimalizace vynaložených investic s maximálně možnými dosaženými slevami.

Vysvětlivky zkratek v mediaplanu:
  • Internet server –   webová stránka kde se bude reklama zobrazovat
  • Section – zacílení do konkrétní sekce (např. na zpravodajském webu sekce zahraničí či domácí)
  • Format – vybraný reklamní formát. Může to být banner, PR článek, textový odkaz či text s obrázkem, apod.
    Ad size – pix – definice velikosti reklamního prostoru v pixelech či textovém rozsahu
  • CPT price – cena za 1000 Impresí (zobrazení) reklamního formátu
    Total Impressions – součet všech naplánovaných a rezervovaných impresí (zobrazení) za celé období na 1 webu
  • Discount – sleva z ceníkových cen. V internetové reklamě je pravidlem poskytování slev z cen, které mohou dosáhnout až výše 50%
    Discount v % – procentuálně vyjádřená sleva z ceníkových cen (Gross Cost)
  • Gross Cost – ceníková cena reklamních prostor na webech. Z těchto cen je zpravidla poskytována sleva jako motivace klienta či agentur utratit na daném webu větší množství investic. Viz Discount.
  • Net Cost – cena po slevě z ceníkových cen. mediální provizi. Mediální provizi si zpravidla účtují mediální agentury jako odměnu za zprostředkování reklamy na daném webu. Agentura může v zájmu dlouhodobé spolupráce a motivaci klienta poskytnout tuto provizi klientu, se kterým uzavře smlouvu o odměně formou “fee”.
  • Net Net Cost – výsledná cena pro klienta a po odečtení mediální provize. Mediální provizi si zpravidla účtují mediální či reklamní agentury jako odměnu za zprostředkování reklamy na daném webu. Agentura může v zájmu dlouhodobé spolupráce motivovat klienta tak, že mu provizi poskytne a uzavře s ním smlouvu o odměně za práci formou “fee”.

Brief

Stáhněte si a vyplňte nám základní informace o Vaší společnosti, službách či produktech, které potřebujete podpořit a informace o  Vašich zákaznících, které potřebujete zasáhnout či oslovit ať již imageovou formou, či výkonovou (prodej konkrétní služby / výrobku).