On-line reklama a marketing

Wolfmouse s.r.o. působí v oblasti internetových médií a nových technologií. Připravujeme internetová řešení na míru, také v kombinaci s ostatními typy medií.

Proč internet

Internet je oproti ostatním mediím:

  • cílený
  • rychlý
  • přesně měřitelný
  • vysoce efektivní
  • cenově dostupný pro všechny typy klientů (od jednotlivců po velké korporace)

Internetová reklama a komunikace je v porovnání s ostatními medii snadno měřitelná, cenově dostupná (v porovnání s TV reklamou či printem až několikanásobně levnější a mnohem efektivnější). U internetové reklamy a komunikace klient velice snadno zjistí efektivitu vynaložených financí a zda mu reklama přinesla to, co požadoval. Díky možnosti přesného cílení se neoslovují lidé, ke kterým nechceme komunikovat, jako se tomu děje u TV reklamy, printu či outdooru. Internetová reklama je oproti ostatním mediím velice flexibilní. Zadání i kreativu či obsah sdělení lze rychle měnit i za průběhu kampaně. Změna je efektivní okamžitě od dodání podkladů.

Naše služby zahrnují:
  • bannerovou reklamu (vhodná na podporu značky – budování povědomí, image, zvýšení prestiže či soutěže)
  • PPC systémy (Pay Per Click – platby za proklik, neplatí se za zobrazení)
  • SEM&SEO (Search Engine Marketing a optimalizace webových stránek pro vyhledávače)
  • virální marketing
  • PR (on-line i off-line)
  • mobilní marketing (reklama přes mobilní telefony)
  • školení (individuální či skupinové školení základů on-line reklamy a úvod + tipy při plánování medií)
  • vytvoření komunikační strategie a její kreativní zpracování
  •  planning&buying (tvorba mediaplánů, jejich nákup s maximální účinností pro klienta) – garantujeme nejnižší ceny na trhu díky dlouholetým zkušenostem a vztahům s medii a hodnotám, jež vyznáváme, což je maximální přínos pro klienta a jeho spokojenost s našimi službami, která zajistí dlouhodobou spolupráci obou stran. Jen takto lze zajistit nejefektivnější a dlouhodobě účinnou reklamní strategii. Podívejte se na některé formáty, ceny a nespočet kriterií pro cílení zde.
  • správa kampaní – kontrolujeme průběh kampaní a sledujeme jejich úspěšnost. V případě klesající efektivity či průběhu kampaně delší než týden upravujeme podklady a komunikaci pro maximalizaci úspěšnosti kampaně.
  • Po skončení kampaň vyhodnotíme a vytvoříme závěrečnou zprávu pro klienta. Naše služby zde však nekončí jako u většiny mediálních a komunikačních agentur. Klientu dále doporučíme na základě zkušenosti s kampaní, chováním cílové skupiny a komunikovaných služeb či produktu další reklamní a komunikační strategii z dlouhodobého hlediska.
  • Při pokračování spolupráce klientu zajistíme efektivní dlouhodobá partnerství s vybranými medii tak, aby maximalizoval účinnost a minimalizoval náklady, jež by tak jako tak utratil při jednorázových kampaních s krátkodobým efektem.